Uw salaris-
administratie
goed geregeld?

Neem contact op

Intermedis A & A

Klachtenprocedure

Klachten?
De medewerkers van Intermedis Salaris doen er alles aan om u op uw wenken te bedienen. Heeft u desondanks een klacht, dan bieden wij allereerst onze verontschuldigingen aan.

Klanttevredenheid
Is voor ons heel belangrijk. Wij willen u een uitermate goede service bieden. Klanttevredenheid is voor ons de beste reclame. Wij willen dat u zich bij Intermedis Salaris op uw gemak voelt. Zijn er redenen waardoor onze relatie verstoort is of dreigt te verstoren, schroom dan niet ons hiervan op de hoogte te stellen, zodat we alle zeilen kunnen bijzetten om dit te voorkomen.

Melden
Laat ons uw klacht of ongenoegen weten, door eenvoudigweg een e-mail te sturen naar info@intermedissalaris.nl.

Hoe gaan wij te werk
Wij nemen binnen 24 uur contact met u op en bespreken met u hoe we de klacht gaan oplossen. We streven ernaar de klacht binnen enkele dagen op te lossen. Echter zijn we hiervoor ook vaak afhankelijk van derden, om bijvoorbeeld informatie in te winnen.

Op onze dienstverlening is het Nederlands recht van toepassing. U kunt zich dus ook altijd tot de burgerlijke rechter wenden. Wij beloven u echter dat wij ons tot het uiterste zullen inspannen om het nooit zover te laten komen.